Team Zwaan in Costa Rica

Het is tijd...

Het is tijd voor nieuwe verhalen, een nieuwe reis en een nieuw continent: Midden Amerika. Donderdag vertrekken we naar Costa Rica. Meer dan onze vorige reizen hebben we deze reis zelf georganiseerd, dat wil zeggen: heeft onze grote reisleider Jaap deze reis uitgestippeld, soms met wat hulp van Laura en mij. We hebben de vliegreis geboekt, de esta's geregeld voor onze overstap in de VS, de 4WD-auto gehuurd, de overnachtingen geboekt en de rondreis ligt in grote lijnen vast.

De prachtige reisgids die Jaap voor zijn verjaardag heeft gekregen, hebben we uitgebreid bestudeerd en de beste tips hebben we verzameld op ons reisplan. De camera's hebben we weer tevoorschijn gehaald en reisklaar gemaakt. Nu nog de koffers inpakken en dan kunnen we op pad.

We hebben er zin in en we vinden het leuk om weer een verslag te maken, al weten we niet hoe het in Costa Rica met de WiFi gesteld is. Het reisverslag maken we in ieder geval en de foto's en video's natuurlijk ook. Als het niet lukt met de WiFi volgen die later.

Tot gauw!

Ruben, Laura, Jaap & Marjolijn

Sylvia

Leuk dat we jullie reis weer van nabij kunnen volgen. Hier had ik al op gehoopt.

Camiel

Heel veel plezier toegewenst en ik ben benieuwd wat jullie gaan meemaken!

Gerda

Wat een mooie reis zal dat gaan worden! Have fun!